niedziela, 15 kwietnia 2012

Mydełko z Biedronki

Witam was kochane!
Zrecenzuje wam dzisiaj mydełko z biedronki.


Przepraszam że jest tak zapakowane.Mydełko produkuje firma bebeauty .Kosmetyk pochodzi z linii Spa.Były dwie wersje zapachowe : Ocean i Paradise.Ja posiadam paradise. Na jednym z blogów,czytałam że morskie mydełko potwornie wysusza oraz po 10 minutach w wodzie mamy w wannie sól!Paradise wzięłam ze względów bezpieczeństwa ;).

Mydełko ma wyciąg z ananasa oraz peelingującą  skorupkę kokosa.Zapach mydła nie przypomina mi raczej ananasa ani kokosa ale jest bardzo odświeżający.Producent szczególnie zwraca uwagę na te drobinki,lecz ja nie czuje żeby aż tak peelingowały moją skórę.


Jeżeli przyjrzymy się trochę lepiej,zobaczymy że mydełko ma wypustki masujące,które znikają po dwóch prysznicach.Po użyciu mydła moja skóra jest bardzo sucha,więc ratuje ją smarowidłami.
Mydło w Biedronce kosztowało 1.89 zł.
Ja osobiście go nie polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz