niedziela, 19 lutego 2012

Małe zakupki ;)

Cześć!
Byłam wczoraj na zakupach w osiedlowej drogerii.Kupiłam mało rzeczy,a razem wydałam na nie 24.93.
Kupiłam żel od prysznic,balsam do ust,szampon i krem do rąk.Zakupy si.ę opłacały.Najwięcej rzeczy wywodzi się z Ziajii,a jedna rzecz jest z Czterech Pór Roku.Kupiłam żel pod prysznic i błyszczyk z serii Blubel i szampon nawilżający.Z CPR  wywodzi się krem do rąk.Z zakupów jestem zadowolona.
Wczoraj wieczorem użyłam szamponu i żelu.Szampon miło mnie zaskoczył,a żel to w ogóle cudo.Krem do rąk bardzo ładnie pachnie i nawilża dłonie,a błyszczyk pachnie porzeczkami mmm......Na razie błyszczykiem maznęłam się tylko raz,bo mam jeszcze różowy,ale fioletowy czeka w kartoniku na przejęcie obowiązków ;).Sory ze nie dałam żadnych zdjęć,ale aparat mi nawala.
A wy miałyście jakiś szampon z Ziajii,albo może żel pod prysznic lub inny kosmetyk?
Piszcie
PS.Komentarze wulgarne i tylko i wyłącznie reklamujące bloga zostaną usunięte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz