sobota, 28 stycznia 2012

Biedronkowce

Hej! Dzisiaj miałam potrzebę wyjścia do Biedronki,gdzie zauważyłam parę fajnych rzeczy:
1.Natei Szampon z Ogórkiem i kwiatem Casia
Ja mam ten ciemno-zielony (2 od prawej)
Ma zapach autentycznie wzięty od żelu pod prysznic Dove Go Fresh z ogórkiem i zieloną herbatą.
Ma konsystencje galarety,więc jest bardzo fajny w użyciu.Ładnie nawilżył moje włoski,oraz delikatnie pielęgnował moją skórkę podczas mycia.Na dodatek zapach kosmetyku utrzymuje się długo.W Biedronce kupiłam go za 4 zł.
2.BeBeauty Creme kremowe mydło w kostce
Zapach mydła wzieli z dezodoratu Dove Original.Mydło nawilżało,ale słabo się pieniło.Kosztowało 2 zł.
3.Bebeauty żel pod prysznic
Mam ten pomarańczowy (stoi po środku).Ładnie pachnie,ale wysusza skórę.Ale czego się spodziewasz po Biedronce ;pp
4.Veroni pomadka ochronna waniliowa

Ta pomadka została przeze mnie zakupiona z "braku laku",czyli nie miałam pieniędzy na pomadki nivei i BEBE,a teraz Bebe jest waniliowa,więc postanowiłam kupić tą.Nie spodziewałam się niczego szczególnego po Biedronkowym produkcie.Wanil;ią pachniało przez 5sekund maximum,a przy innych smarowaniach,jechało wazeliną.Ma lekko wodnistą konsystencję,ale na dworzę jeszcze jej nie wypróbowłam,tylko w domu.Ale mogę śmiało stwierdzić że to taka wazelina w sztyfcie w ładnym opakowaniu,na którym piszę pomadka o zapachu wanilii.Moim zdaniem Bebe i Nivea są super hiper wprzeciwieństwie do takiego czegos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz