sobota, 28 stycznia 2012

Ziajka

Dzisiaj zajmiemy się znana marką ktora zwana jest Ziaja.Miałam parę produktów tej firmy,które mnie w pełni zadowoliły...
1.Ziaja Blubel zel pod prysznic na zielono jabłko z agrestem
zel ten pachnie w 100 % jabłkiem z nutą agrestu.Normalnie zero chemii.Bardzo fajnie się pieni.Jedyne na co moge ponarzekac to giętkie opakowanie.
2.Ziaja Blubel na rózowo poziomka z żurawiną

zapach to marzenie.Poziomeczka w pełni lata.....mmmmmmmmmmmm,super
3.Ziaja krem rumiankowy
Bardzo fajny polski produkt.Nieperfumowany,lecz pachnący naturalnym rumiankiem.
4.Ziaja masło kakaowe
pamiętam jak zawsze przed wyjściem na dwór smarowała mnie niem babcia.Pachnial jak czekoladka...
5.Ziaja Oliwkowy żel pod prysznic
nie śmierdzi oliwa,jak inne produkty z oliwkami,lecz bardzo ładnie pachnmie.Moja skóra po użyciu była gładka i odświeżona.
6.Ziaja Kozie mleko.
Masło które używam na zimę.Wprost je ubóstwiam!!!
7.Ziaja kokosowa,kokosowy balsam do ust
Ten zapach przypomina mi lato gdzie robi sie taki egzotyczny klimacik.Bardzo ładnie nawilżajązy i chroniący kosmetyk za 5zł.
UWAGA!
Ostatnio poluję na błyszczyki Blubel.Gdzie można je znaleźć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz