sobota, 28 stycznia 2012

Rossmanowskie...

Cześć!
Omówimy teraz produkty firm własnych Rossmanna.Na pierwszy ogień idą żele pod prysznic.
1.Isana Vitamin & joghurt
Żel ładnie pachnie,lecz zapach nie utrzymuję się długo.Nie zauważyłam jakiegos nawilżania,ale też i wysuszania.
Żel kosztuję ok.4 zł,w Rossmann.
2.Wellness & beauty pommmegranate & rose
To dziewczęce połączenie,bardzo mi się spodobało.Nawilża i pielęgnuję skórę.Pachniał po prostu cudownie!
3.Wellness &Beauty sea minerals
Pachnie tak orzeźwiająco i te perełki delikatnie masują ciało.
4.Synergen Catwalk
Bardzo ładnie puielęgnował moj ą skórę,i pięknie pachniał.należy mu się tylko minus za tandetne opakowakowanie.
a teraz szampony...
1.Isana szampon do włosów farbowanych.
Wbiegłam do sklepu i wziełam co było.Nie wiedziałam że on jest do farbowanych,ale i tak go lubię.
2.Isana szampon z ekstraktem z jedwabiu.
Ładnie pachnie i daję fajny polysk,a w dodatku jest strasznie tani za 5 zł.
Przechodzimy do pielęgnacji twarzy i ust
1.Synergen anti pickel żel
Bardzo fajny.Znikaja po nim niedoskonałościi skóra jest nawilżona.
2.Synergen korektor w sztyfcie
Bardzo poręczne opakwanie.Korektor niestety nie długo sie utrzymuję,a za tym przecież idzie wydajnośc.Kosztuję tyle samo co pomadka Nivea,więc chyba sie opłaca...
3.Isna pomadka wiśniowa.
O niej pisałam juz wiele razy.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz