sobota, 28 stycznia 2012

nowość!new! neuvo!

Witam!
Powiemy sobię o nowwościach kosmetycznych...
Ostatnio na stronie internetowej Nivei,pojawiło się kilka nowości względem pomadek,żeli pod prysznic itd.
1.Pomadka Fruity Shine Pink Guava
Pomadka bardzo trudnodostępna jak na razie,ale to nowosć.Ja się o niej dowiedziałam 3 dni temu,więc może po tygodniu już będzie w sklepach,ale jeszcze jej nie ma w moim Rossmannie,a szkoda :(.Podobno pomadka ma zabawnę opakowanie,na którym jest "owłosiona" i wyperfumowana guavka.Jeżeli ja potrzemy,ulotni sie taki sam zapach,jak z pomadki,więc to bardzo przydatny gadżet.Ostatnio zobaczyłam,że niekórzy już posiadają tę szminkę,i mówią że jest bardzo dobra,więc mam pytanie:
Gdzie można zakupić tą pomadkę?
2.Nivea Vitamin Shake
Pomadka,która namieszała w głowie wszystkim maniaczką Nivei.Chyba każdy już słyszał o tej szmineczce.
Moja historia zakupu tej pomadki jest taka:
Wpadłam do Rossmann,ponieważ chciałam kupić moją ulubioną pomadkę Fruity Shine strawberry.Przyu półce z pomadkami zatrzymałam się i zastanowiłam przez moment.Pomyślałam:
''no miałam tą truskawkową aż trzy razy,więc czemu nie wypróbować nowości?''
Zapakowałam pomadkę do koszyka,zgarnełam jeszcze inne rzeczy i do kasy.Nawet fajna żurawinówka,która ładnie pielęgnuję,a na dodatek wiele dziewczyn uważa ją za swój ideał,ja swoją zgubiłam :(.
3.Nivea Pure & Natural Milk & Honey
Ostatnio dużo o niej słyszę.Wizażanki bardzo ją sobię chwalą.Ja miałam kiedyś starą wersję,która miała uboższe opakowanie z pszczółką.Byłam z niej bardzo zadowolona.Teraz opakowanie jest "bogatsze" i sztyft jest żółty,ale na szczęście nie barwi ust.Zapach podobno nieziemski,ale ja miałam dotąd zieloną z oliwką i cytryną,ale też była niezła.
4.Balsam do ust Nivea S.O.S.
Ja nie posiadłam tego balsamu,ze względu na cenę.Normalna pomadka Nivea kosztuje ok.7 zł,a ten balsam 10,więc mamy różnicę,a ja nienawidze przepłacać za takie drabiazgi.Z tego co słyszałam połowa dziewczyn ma mieszne uczucia,ze względu na białe smugi,ale oprócz tego jest spoko.
5.Nivea ree time kremowy żel pod prysznic'
Miałam raz ten genialny żel.Zapach był nieziemskitaki ,orzeźwiający.Pienił się jak wściekły ;),i super nawilżał.
6.Nivea Harmony Time
Na początku śmierdzi różami,ale po jakimś czasie pachniesz migdałami :pp
7.Szampony przeciwłupieżowe Nivea gloss,repair,i color.


Nieposiadłam tych szamponów,ponieważ nie mam kłopotu z łupieżem :pp
8.Nivea Long Repair
Nie posiadłam tego szamponu,ale podobno dobry :pp
9.Nivea Fresh
Moja mama mioała taki,i odważyłam się raz użyć.Nawet, nawet,fajnie pachnie cytrynka,a wiadomo że dzisiaj trochę trudno o owocowe szampony.Nie mam przetłuszczających się włosów,więc nie zauważyłam jakiś właściwości odtłuszczających :pp
10.Dezodorant Nivea Invisible
Dezodoranty całkowicie zwojowały rynek.Kobiety wręcz walczą o tę dezodoranty,lecz wręcz przeciwnie dzieje się u męźczyzn i ich męską wersją ;).Nie miałam ich,ale zastanawiam się nad zakupem.
11.Nivea Pure & sensitive
Dezodorant delikatnie pielęgnuję skóręi ma trochę neutralny zapach.
To na tylę papa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz