sobota, 28 stycznia 2012

pure star

Cześć!Dzisiaj powiemy o linii pure efect i angel star.
1.Nivea all in 1

Jest bardzo fajny,ponieważ mozna go stosować jako żel peeling i maskę.Matuję na dość długi czas,lecz przy stosowaniu lekko piekła mnie skóra.Minusem jest to, że jest mało wydajny,ponieważ ma wodnistą konsystencję.
2.Nivea anti spot
Ma bardzo fajną żelową konsystencję i jest ekonomiczny oraz wydajny.Zawiera 200 ml żelu - kremu.Ma wygodne opakowanie,które zmieści się w torebcę.Po nałożeniu moja skóra jest gładka i  świeża.
3.Tonik oczyszczajacy stay clear
To już ostatni pure efect.Bardzo fajny zapach wzięty z nivea anti spot.Kosmetyk naprawdę oczyszcza i pielęgnuę skórę.Ma brdzo fajne opakowanie.
Teraz przechodzimy do linii Angel star.
1.Nivea Angel Star Dezodorant Hot Crush
Bardzo fajne małe opakowanie,ktore zmieśi się wszędzie.Ma taki malinowo - bananowy zapach,i ładnie chroni przed poceniem.Jakoś specjalnie nie zauważyłam,żeby zostawiał plamy na ubraniu.Na dodatek jest bardzo tani.
2.Nivea Angel Star Icy Kiss dezodorant
Miałam własnie ten w kulce.Opakowanie z ciekawym wzorem a zapach kojarzy mi się z arbuzem i maliną.Jest troche lepszy niz hot crush ale i tak oba polecam.
3.Nivea Angel Star Balsam do ciała z pudrem.
Bardzo mi sie podoba.Ma fajną konsystencje,ciekawą butelkę oraz puder.Jest tani, i bardzo wydajny,a zapach to bajka...
4.Nivea Angel star zel pod prysznic
Bardzo fajny nawilżacz,który super się pieni ibardzo ładnie pachnie malinami.MNIAM MNIAM
Ostatnio dowiedziałam się ze są też pomadki angel star,ale niestety nie ma ich w Polsce :(
Labello to inaczej niemiecka Nivea.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz