piątek, 27 stycznia 2012

szminki i pomadki oraz balsamy i wiele innych...

Wiadomo że pomadki to moje hobby,wiec dzisiaj porozmawiamy o pomadkach jednej ale dobrze znanej przez wszystkich firmy - Nivea.
1.Pomadka Nivea Classic


Polecam, ponieważ jest bardzo wydajna,nadaje się na cały rok,nawilża i pielęgnuję.


2.Nivea pearly  shine
ostatnio nawróciłam się na dobrą stronę mocy i zaczełam lubić tą szminkę...
ostatnio polubiłam ją i zaczełam w niej lubić prawie wszystko ale nadal daję minus za zapach
3.Nivea Fruity shine strawberry
Bardzo ładnie pielęgnuje i nawilża moje wargi.Polecam!
4.Nivea Hydro care
Ładnie utrzymuję się na ustach,a na dodatek super nawilża,lecz bardzo szybko się wchłania.
5.Nivea Pure & Natural Lemon & Olive

Powiem krótko:Nicdodać, nic ująć.
6.Nivea Pink Guava
Niedawno weszła na rynek więc jest nowością.Polowałam na nią dluższy czas i się udalo.Coś podobnego jak strawberry,tylko że inny zapach i kolor.Pomadka ma barzdiej egzotyczny klimat i zabawne opakowanie z rysunkiem z owłosioną guavą ;)
To na tylę,a później omówimy zestaw pure effect i angel star
PapA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz